singgah selalu ;)

Royal National London
Powered by Best Free Counters

Thursday, January 27, 2011

mengidam mengalahkan orang mengandung :P

tadi time aku tengah sebok berfesbuk tengah hari tadi , Brad pitt Text . dah tertingal fesbukk , dah tengah sedap berbalas sms . aku tak tahu napa tetiba NAFSU makan aku membuak-buak , aku tetiba rasa nak makan ikan bakar . haha . lol --' mana nak cari ikan bakar kat cc neh . hmm . dah petang tuh aku nye kesabaran semakin menipis . terus call ayah suruh mak masak kan ikan bakar , haha .menjadi pulak aku wat suara sedih on call tadi . mak terus masak kan ikan bakar . Dan sebentar lagi ikan bakar akan delivery dari rumah yeayyyy . haha . 


aku semangnya teruk dalam nafsu makan . kadang-kadang dalam mingu tuh ada list aku nak makan ape . Brad pitt la jadi mangsa , bawak aku pegi makan mana aku nak . haha . nafsu aku terok oke . kadang-kadang nafsu tu memaksa --' dan Ramai yang jadi mangsa aku . so ? aku nak kan . kalau tak makan kempunan macam ne ? brrrrr *teruk kau neh Sara 


lol . aku tak mintak nafsu cam ni . oke ape nafsu makan . kalau nafsu mintak shopingggg ! memang lah takda sapa nak aku kan , boleh kene buang family neh . kopak-kopak HAHA .





*gambar ehsan Google semata-mata

2 comments:

  1. hahahaa...
    bleh tahan nfsu makan ko...
    ptot la ko 'cit'...kihkihihkh
    jgn mare ek...:)

    ReplyDelete
  2. aku tahu sapa yang coment neh . neh mesti cda kan kan !

    ReplyDelete