singgah selalu ;)

Royal National London
Powered by Best Free Counters

Friday, January 28, 2011

kau pergi ......


hmm . Qasih nak pegi Muar rumah tunang abang aku --' seminggu lah sia dia nak pegi . camna nih ? sapa nak sambut aku balik keje . sapa yang nak bikin aku tension bila dia tak nak tido kul 2 pagi ? sapa yang nak rengek-regek mintak susu kat aku ? sapa nak Fokus bila Eklan Astro kua ? sapa nak teman aku tido sampai kul 12 tgh hari ? sapa yang nak main basikal dalam rumah ? hmm . lol . 


lek lah Sara , dia pegi semingu jek bukan sebulan . yek lah . aku rilex la neh . but aku takot aku rindu dia . huhhh --' mencanakkk sia bila aku balik semua dah tido , bila aku balik semua buat bodo . wehh . dah takda guard dah dalam rumah aku tuh . 

bosan lah aku bila saptu tak ajak dia pusing jogging kat taman . selalu dia yang excited sangat ajak aku pegi taman tuh . skung dia dah takda . pehh pehh . takleh hidup aku , rindu makin menebal . ayah siap call lagi tadi cakap (kak , jap lagi kak yani datang bawk Qasih datang cc . dia nak pegi Muar tuh . karang kalau tak bawak jumpa kau balik-balik cari dah tak jumpa , memang lah kau muncung kan . kau tuh dah la kuat muncung ) --' sempat lagi dia perli aku .  




hmm . Qasih . sepanjang awak pegi jauh dari mama neh . meh sini mama nak pesan , dengar tau !


-Jangan bagi laki pegang awak , dia sengaja la tuh nak amik kesempatan . nak meraba anak dara orang . chiss , tara guna --'


-jangan nakal sngat . nanti awak balik sini awak ada chop stem kat badan . tak moh luka-luka eh . no no no mama pukkk nanti .


-jangan nak kua malam , kang selesama sapa susah ? dahla awak tuh susa makan ubat .


-jangan nak happy sngat sengeh dengan orang tak kenal . kang semua nak picit-picit pipi tuh . camna kalau pipi tyuh jerawat nanti ? LOL


-jangan nak kuat jalan , tahu lah awk tuh baru dapat kaki . badan tuh pejal-pejal sapa nak urut kat sana ? haha .


dah dah . smpai sini je pesanan . cukup lah 5 Jangan . kang lelebih bukan awak ingat pon . tcre tauuu sayanggg :)



No comments:

Post a Comment