singgah selalu ;)

Royal National London
Powered by Best Free Counters

Wednesday, January 26, 2011

aku adalah aku .

 Ini adalah Ikhlas dari Sara :

-Aku ni kuat nangis , mana tak nya dari kecik memang suka kene manja . beza umur adek dengan aku tuh  4 tahun  je . takda lah lama sangat but tuh da cukup buat kan aku jadi manja terlampau .

-ape yang aku nak . semua mesti aku nak jugak ! even aku kadang-kadang sangkak cam nak mati . aku sangup wat muka seposen kat Brad pitt aku , dia dah paham sngat dah . haha , kalau korang nak tahu . dia lah mangsa mengantikan mak n ayah aku . kesiannn --'

-"tak sayang barang " tuh ayat yang selalu mak aku hembus , mana tak nya . aku ni pemurah . semua benda aku nak Share , tapi kadang-kadang aku tak nak share pondol . Sharing Is Caring ape !aku cepat kesian kat orang actly . tak caya ? tak caya lantak kau :p

-suka pendam perahsaan , sebab tuh aku kuat nangis , Erkk . ada kene mengena ? Tak da dah . lantakkk kat aku nak tulis  ape .

-senyum , aku ni malas nak senyum dengan orang .bukan sombong tapi aku pemalu, tapi bila aku kenal dengan orang tuh . macam gegurl aku nih . dia dah naik bosan dengar aku membebel bila jumpa . kalau boleh akuuuuu je nak cakap . dia diam dengar . bhaha . boleh ? tak boleh pon aku nak jugak .
-Tak suka kene marah . kau cakap ngn aku sapa suka kene marah ? hmm . semua orang tak suka , semua orang suka kene puji , but aku tak suka sngat kene puji , sebab aku pemalu .kan dah cakap tadi tanak caya. haha . 

-suka makan mee rebus , aku tak tahu napa aku cam faveret gila natang uh ! bila mak aku buat . boleh lah dia nmpak muka aku ni ulang alik dapur ! buncit sehari takpa . buncit tuh kan sweet :D

-suka dengar lagu tacing sebab aku ni jiwa pengasih *ayat lu takda poyo lagi ke ? 

-pemalas , memang sapa yang minat kat aku . baru nak minat ke . dah lama minat ke . sila blacklist nama aku sekrang . sebab aku ni malas bergadoh sebenar nya , lebih suka mengalah . haha . tulah . lain kali baca bagi habis .kalau aqmal baca ni . mesti kening dia naik turun naik turun .haha !

-aku tak pandai menipu . aku pon tak tahu napa bila aku menipu muka aku cam berubah+gelabah ? yang ni betol . kalau aku pandai menipu tak kan lah kantoi banyak kali bila aku nak tipu si Brad pitt tuh --' kalau aku menipu mak aku lagi lah . aku cam serbe salah gila . hmm . kalau korang pandai menipu sila beri tunjuk ajar ;)

-suka berangan . tapi angan-angan aku takdalah teruk sngat . aku suka berangn benda yang aku dapat capai jek . hmm . tapi kadang-kadang angan² boleh buat kita sakit hati . kan ? sebab tak semua benda kita dapat miliki , ada ke patot berangan nak jadi Hanis Zalikha ? takkk patot .

-Tak suka kalau orang cakap belakang . hmm . 

aku dah tak tahu nak tulis ape , Idea aku terus hi;ang bila india gadoh depan cc aku neh . yapedaaaa . netime kira share lagi okeee :)

thanks readers .






No comments:

Post a Comment