singgah selalu ;)

Royal National London
Powered by Best Free Counters

Saturday, September 18, 2010

pasang telinga meh .



mari sini duduk sebelah saya . pasang telinga jangan tangal , nak tahu tak dalam hati saya ada ape ? emas bersalut berlian . untuk sapa ? untuk awak la sayangg . betol la . nape tah saya sayangg sangat kat awak . setiap kali saya pandang tepat mata awak . pasti berkata dalam hati yang saya nak miliki sepenuhnya hati awak . betul sepenuhnyaa , saya harap .


kalau la saya dapat miliki sepenuhnya , dan awak tak curang macam dulu , saya janji saya tak kan lepaskan awak , sekarang pon saya dah tanak lepaskan awak . hmm , saya tahu awak jugak sayang kan saya . betol saya tahu uhh . cuma naluri wanita . mimpi pon saya dah cemburu . terus pk bebukan . sampai kita bergaduh berhari hari . tapi mimpi kan petanda . ahhh . biarlah!


kalau lah awak boleh baca hati saya . mesti mati terkejut awak kat situ . sebab dalam hati saya ada nama awak , mati terkejut la konon . hahahah :D ke buad muka terkezut pasuhh gedik sengeh . awak kan suka macam uh . kan ? ^^; cheyyy . tanak ngaku pulok :) ngaku jea . ehh ehh . ngaku eh ?


bila kita gado kan . saya macam nak bunuh je awak . pakai sudip . sebab saya gerammmm gila ! ughh ==' nape la ngn awak  uhh , suka sangat wat saya sakit hati . kadang kadang uhh , sebelum tido air mata meleley je . awak mana tahu saya merajukk sebab bila awak msg ajak meseg saya tak reply , kan ? awakk tahu ke takk yang saya tengah majok dengn awak ? haaa , paham tak bahasa . saya "merajuk" mintak la dibelai . bukan ditingal :( sobsss sobss ,




takpelaah . yang penting saya sayangg awak ! awak kan buah hati saya ^^;

No comments:

Post a Comment