singgah selalu ;)

Royal National London
Powered by Best Free Counters

Thursday, September 30, 2010

ratapan .






kenapa aku nih ? kenapa dengan hidup aku ? kosong  , sunyi , sepi . aku macam terperangkap kat tengah tengah . ape ni ? tolong la . jangan ajar aku buat menda yang bebukan . aku sayangg la kat kau . tapi aku rasa lebih better aku lepaskan kau . hmm . aku takot . aku takuat nak alami semua benda ni sendiri .

cinta aku kat kau kuat . mendalam . aku tak tahu sama ada aku boleh hidup atau tak dengan kau . aku tahu . kau pasti tak boleh menerima aku . yaa . itu aku pasti . aku jahat sangat kan ? aku kejam kan ? apenih ? tolong la jangan wat aku macam ni . aku takuat sangat . yerr . aku sangat takuat . 

aku rasa adalah lebih baik kita berpisah . aku lemah dimata kau . aku tahu kau juga ikhlas dengan aku  . tapi kau talayak untuk aku . kau bergitu sempurna dimata aku . ya ALLAH . berikan la aku petunjuk mu ya ALLAH , berikan aku akal yang mantap untuk berfikir . berikan aku cahaya ketika aku ditengah kegelpan . aku buntu . aku memerlukan mu disisi ku ya ALLAH .

 aku bukan sengaja ingin melepas kan mu , aku juga tak sangup kehilangan mu . bantulah aku . berikan petunjuk mu . berikan hidayah mu . aku iniinsan yang hina lagi keji ya ALLAH . hamba mu ini meratap untuk meminta simpati . 


ikhlas : hambamu yang lemah .

 

No comments:

Post a Comment