singgah selalu ;)

Royal National London
Powered by Best Free Counters

Friday, September 17, 2010

sudah berpunya .


ini aqmal alhafiz . berumur 22 sekarang . sudah mengikat janji pada 30.12.2007 . sangat sayang padanya . aqmal sumpa penyabar gila , walaupun aku ni yang kadangkadang mengila , dia tetap sabar je dengan aku , whooo , betol . bila aku marah marah dia cool je jawab . bukan macam sesetengah lelaki . pasti menengking balik bila dimarah atau ditegur .
hmmm , dalam 3 tahun . macam macam kenangan ada dengan dia ,

ini masa frist time aku kelua dengan dia :


kelaka gilaaa . aku pon bum bum . time aku kenal dia aku pakai tudung ahh , budak sekolah lagi

selapas selepas frist date :



  









oke dah . dan ini pulak aku sekarang :


oke agak kusut . sebab dia ahh . maken hensem . takot woo dia kene ushaa . haha :P

p/s : wa sayang lu tahap gaban oke !

No comments:

Post a Comment