singgah selalu ;)

Royal National London
Powered by Best Free Counters

Saturday, April 9, 2011

screeeeemmmm .

kehidupan . kita memang tak dapat nak puas kan hati sesapa . memang kadang kadang kita tak kacau life orang . kita tak bertegur dengan orang . tapi ada je yang tak puas hati , ada je benda yang akan datang kepada kita . kita dah try buat yang terbaik , malah lebih bai k. tapi orang tetap kana nmpak kejahatan kita , tak percaya ?


hmm . tanyalah dengan hati , kenapa kita ada musuh . even kita tak suka pon orang uh . perlu ke kita ada kawan yang time senang je ada dengan kita . yee . kadang kadang dia ada time susah . tapi perangai  dia ? kehendak dia . ada kita tahu ? niat sebenar dia dengan kita ada kita tahu ?


takk kan . soo . jangan cepat sngat percaya kawan . lagi lagi kalau kenal dia alam siber . zaman dah maju beb , kenal kat fb boleh jadi kawan baik ? takk . kawan kat fb tak akn sama dengan kawan time kita skolah dulu . tak percaya ? try lah buat sorang kawna kat fb tuh jadi kawan baik . then banding kan dia dengan kawan baik anda since dari sekolah rendah dulu . tak kan sama . dan ada yang bermuka muka ! so please watch out my dear Friends :)


akhir kata . mulakan hari anda dengan senyuman . hahahahaa *takda kene mengena siak ,

No comments:

Post a Comment