singgah selalu ;)

Royal National London
Powered by Best Free Counters

Friday, January 14, 2011

Ini ke jelan pengakhiran ?


saya tahu awak terlalu sayang kan saya . awak tak nak hilang seinci pon diri saya dari awak . kan ? hmm . sampai awak sngup wat ape jek tok saya . ye wak . saya tahu tuh . hmm . kadang-kadang saya demand lebih . suka wat awak tamper . tapi awak tetap sabar  . napa ye wak ? yee saya tahu awak sayang saya ( saya tunduk malu --' ) hmm . awakk . saya penah tanya awak , kalau satu hari nanti awak beralih cinta pada orang lain ? awak cakap . benda tu tak mungkin berlaku ( saya nangis ) boleh ke saya percaya kata-kata awak ?


semalam . mak cakap dengan saya " kak , kau sampai bila nak keje cc tuh " saya jawab , sampai akmal minang akk kot , *sambil gelak kecil , mak diam . mak cakap lagi *napa kau tolak tawaran nak jadi pramugari tuh ? aku diam :( kalau aku boleh cakap . aku nak cakap dengan mak . hmm . mak tahu tak . kalau nak jadi pramugari MAS kene amek krusus 5 tahun , hmm . kene sain kontrak , kalau dah sign mesti tak leh kawin dalam masa 5 tahun uh . mak boleh jamin hubungan kami akan oke dalam masa 5 tahun ? sedangkan 5 hari , hati boleh berubah . ntahlah . aku diam , biarkan mak dengan cadangan nya .

harini mak tanya lagi , "bila nak try temuduga pramugari ?" pehhh . hmm . saya msg awak . (awak kasi saya jadi pramugari ? dan krusus slama 5 tahun? ) saya tak tahu ape reaksi awak . hmm . tapi kalau lah saya pegi . mak boleh ke jamin mak tak kan demand dalam pilihan pasangan saya kelak ? sebab bakal suami saya hanya maintanance biasa . "mak , akak harap mak paham hati akk :'( please . jangan wat akk cam ni .'



mak rasa mak boleh kekalkan senyuman ni sampai  5 tahun lagi ? hmm . YAAllah . berilah hambamu ini petunjuk , aku nak teruskan niat mak aku ataupun lupakan je . hmm . aku tak tah lah camna skung ni . hati aku cam tertanya-tanya . aku patut teruskan atau batalkan je . aku taknak hilang dia , sumpah taknak :'( hmm . 


mak akk mintak maaf -.-' dia pilihan akk . bukan PRAMUGARI , maaf . ( tutup muka , nangis sampai jongket² bahu )





no one can replace . even you not perfect -.-' I Love Youuu Aqmal , Forever :) 

No comments:

Post a Comment