singgah selalu ;)

Royal National London
Powered by Best Free Counters

Wednesday, October 13, 2010

sweet nyee !


http://seliper69.blogspot.com/

tadi pagi aku online . hmm . aku tegur la minah keph sorang neh . hmm . actly dia memang rapat dengan aku semenjak ada fb neh . dlu pon kitaorang penah rapat gak . tapi aku lagi rapat ngn nurlis sebab dia neh agak ganas n suka buli aku . 

agak tetiba dia makin rapat lepas aku break ngn aqmal . dia la yang banyak sokong aku dari belakang , dia gak yang kuat kan hati aku . siap ajak aku g umah aqml ngn k.kid lagi . wooo . memang tak la kan . takot aku la nak g umah dia . seram woo :( 

dia baik sangat .  aku tak tahu nak balas budi baik dia macam ne , dia lah yang wat aku tersengeh bila online fb . kita orang rapat gila ! aku neh dia anggap maca adek betol dia . hmm . bertuah taw aku ^^; 


dia baik sangat dan aku tak tahu nak balas budi dia macam ne . hmm , hope relation kita kekal sampai bila bila ! hope sangat . hmm . i love youuu kaka :)



sincare : maisarah shafiee .

 

1 comment: